Efter en vecka med detox

Har nu alltså kört detox i en veckas tid. Det resultatet jag fått är chockerande.

Vikt: -3kg. Inte så märkvärdigt
Midja: -4cm
Höfter: -2cm
Armar: +/- 0
Lår: 7cm. HELT SJUKT!!!!!

Är dessutom piggare. Somnade kan inte förrän halv 2 inatt, men har ändå vart pigg hela dagen och det va inte lika svårt som vanligt att komma upp imorse även fast jag inte hade lust att jobba.
Mina jobb-byxor som satt alldeles för tight vid höfterna för lite mindre än 2 veckor sen hänger numer, nu sitter dom som dom SKA göra för att det ska va bekvämt:)

Five days to go nu då. (med idag)

Ska ju egenltigen köra tills på söndag, men eftersom vi ska på bröllop på lördag så blir det bara tills på fredag.

När jag är klar sen kommer jag trappa upp allt eftersom, köra blandad "vanlig" och detox mat. Så det inte blir pang på rödbetan;)
Ska börja träna igen då med, känner peppen:)

Nu ska jag gå en promenad och sen handla mat. See yaa



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Gud vad duktig du är.. Jag känner mig peppad som fasen att banta ner alla kilon jag gått upp när barnet är ute. Jag ska ha en sån tajt kropp sedan. Då ska kalle få äta upp att jag har ätit för mycket onyttigt under min graviditet.... Kram

Postat av: zekka

Gött darling! U can do it!

2009-08-18 @ 19:41:55
Postat av: Maria

Vad duktigt du är gumman! O jisses vilka resultat på så kort tid!!! You go girl!

Skönt att få känna sig piggare också :)

Ha det så roligt på bröllopet (ta gärna en bild på din fina klänning) om vi ej hörs innan dess!

PUSS

2009-08-19 @ 08:32:24
URL: http://majjabajja.blogg.se/
Postat av: Lovisa

du kan ju ta ett kort på din egen klänning vettja;) hihihi. Grr kuvertet vi köpte till kortet, texten ville tydligen aldrig torka så blev utsmetat grrr. Så måste köpa nytt:( köpte ett men det va för litet, idiot på gallerix som va trög.

Nu är jag "bara" 4 kg från målvikten:) eller, vikten spelar inte så stor roll egentligen, är cm jag är ute efter:)

2009-08-19 @ 11:53:03
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback