livet från den ljusa sidan

En liten historia om att se livet från den ljusa sidan.

Jag gick till affären här om dagen, och jag var där inne i bara 5 minuter ungefär.
När jag kommer ut igen, ser jag en motorcykelpolis som skriver en parkeringsbot!
Så jag går fram till honom och säger: ”Kom igen nu, var lite schysst och riv den lappen då?”
Han sket i mig fullständigt och fortsatte skriva. Så jag kallade honom för skrivbordsryttare och sa att han säkert var nazist också. Han gav mig en blick och skrev ut en ny bot för att jag hade slitna däck!?
Då kallade jag honom för: ”din lilla dj**la hästskit!” Han skrev klart den andra boten och satte den tillsammans med den första på vindrutan, och började på en tredje??? Det här höll på i ungefär 20 minuter...
ju mer jag skrek åt honom, desto fler böter skrev han utan att säga ett ord.
Till slut gick jag därifrån, jag brydde mig inte ett dugg. Min bil stod ju runt hörnet, tycker bara att det är viktigt att ha lite kul varje dag...

Kommentarer
Postat av: Rodde

hahahahahaha fan va roligt... om man ändå fick chansen o göra samma sak en dag. :)

2009-09-18 @ 01:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback