Den bästa

Igår hade jag en helt underbar eftermiddag och kväll. Du är så fiiiiin.
Gav varandra lite ryggmassage, duschade och skrubbade varandras ryggar med skrubb-vante, man kommer ju aldrig ¨åt där annars. Sen lagade vi kycklingenchiladas, kollade på film och drack vin. Och gosade såklart.
Japp, det va min och millas lördagskväll det. Nee, nu ljög jag;) Min och Johans såklart.
Idag har vi tagit en liten promenad i det fina vädret. Gått till netto och köpt lite värmeljus, Johan är beroende haha.

Om 50 min ungefär ska jag iväg och träna med Jenny och Ronja. Ronja, Jennys söta lillasyster, har bestämt sig för att joina oss. Vi va och tränade i torsdags med och träningsvärken i mina ljumskar va inte att leka med. I fredags kändes det inte så mycke men igår när jag vakna, ujujuj, kunde knappt gå.
Imorn blir det träning igen och på tisdag ska jag till Jessica på en hudvårdsgrej så då får den dagens träning bli promenad dit och hem, är ju en bit trots allt:)
Sen ska jag försöka träna iaf ons,tors också.. sen förhoppningsvis fre med. Ska försöka att träna iaf måndag till torsdag.
Jenny kan oftast bara mån och tors när Daniel slutar tidigt så Joline slipper va själv;) men nån gång ska hon säkert kunna klämma in en annan dag med:) som idag, en söndag.

Ne.. nu lockar soffan och en go varm kropp innan jag ska börja göra mig klar för träning.

Kärlek till alla mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback