Fina lilla Doris

Från ca kl 14 igår till ca kl 13 idag var jag och Johan hundvakt åt Davids (min bror) lilla valp Doris. Hon är några månader nu, vet inte riktigt när han fick henne.
Så sjukt snäll hund. Hon kissade på mattan hos Johan en gång bara med det var efter vi lekt med henne, brorsan sa att hon kunde behöva kissa då och hann inte få ut henne i tid.
Har aldrig vart med om en hund som vill ha kroppskontakt så mycket som hon.
Hon försökte hoppa upp i soffan några ggr med vilket hon inte fick, vet inte om hon får det hos David. Men till slut behövde man bara säga till henne så hoppade hon ner.
Tydligen kan hon va lite besvärlig när hon ska sova men hon sa inte ett knyst. Låg och snarka så sött så.
Har aldrig vart med om en så lugn och behaglig hund.
Saknar henne redan:(


Håller på att bli sjuk igen tror jag.. min chef är sjuk så kan va han som smittat mig. känns som halsont är på g och likaså feber. Jag som inte har råd att va hemma mer heller..:(
Gör mig frisk. Tack

Lekte med Sandra i fredags också. Käkade lite kebab och godis. Kollade film och snackade lite skit. Mys

Nu blir det soffan. Tata





Kommentarer
Postat av: Jess

Vilken sötis till hund =)

2009-02-23 @ 16:52:17
Postat av: Lovisa

jag veet. så himla underbar:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback