I dare you

Martina hade en liten utmaning till mig. (varför kallas det egentligen utmaning, menar är ju inte direkt svåra grejer:P)

Utmaningen lyder såhär:

* Gå in i mappen mina bilder

* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen

* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den

* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade



Det var sommar, det var Vis-festival. Efter en lång festkväll hamnade vi allihop på en luftmadrass hemma hos Hanna. Snackade skit och kollade på tv. Ted (på bilden) låg och halvsov bredvid mig så jag började med att göra en liten frisyr på honom. Efter det gick jag loss på sminket. Då hade han vaknat till men han lät mig fortsätta. Den här bilden är resultatet. Tagen kanske 3 halv 4 på natten. Snygg shemale eller hur!?


Jag utmanar

Maria

Hanna

Tessan

Towe

Jenny

Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback