I did it

Jag är stolt över mig själv. Jag vågade gå och träna själv.
Inte så big deal för andra kanske men för mig är det det för har aldrig tränat på gym i hela mitt liv förrän jag och Jenny började. Känner mig så uttittad fast jag inte är det, tror att alla kollar och tycker att jag gör fel och så. sjukt, jag vet;)
Jenny hade sån mensvärk så hon pallade inte. Kan jag förstå.. har man inte haft mens på typ ett år kan det nog smärta lite.
Nu ska jag bli fit for fight, for real.

Nu ska jag hoppa in i duschen och bli en fräsch flicka, helt genomsvett. Konditionen är ju inte den bästa och jag körde på rätt hårt, både med styrka och kondition.

Nu jävlar...


Kommentarer
Postat av: Robert

Duktigt värre :).. känns härligt när man kört igenom ett helt pass, kör på bara!

2009-02-19 @ 13:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback