Not happy

Jag är sjuk och jag hatar det. Visst ingen tycker väl om att va sjuk.. men vi har mycke att göra på jobbet nu med så känns som jag "smiter" på nåt sätt. Skulle dock aldrig palla att jobba med det här skallebanget å den här febriga kroppen.

I lördags va jag på lite förfest hos en tjej som heter Emelie (Emmie, stavas?).
Det var jag, Louise, Sandra, Johanna, Malin, Therese, Hanna och en till Therese från Arboga. och så lägenhetsinnehavaren då;)
Blev en himla massa snack. Jag Louise och Malin lyckades även bli utstängda på balkongen!!!!!!
Hon hade ingen balkong i lägenheten utan ungefär en halvtrappa ner i trapphuset fanns det en.
Var med gammaldags glasdörrar med en massa små "fyrkanter" och sen med två fönster ovanför.
En kille kom och ville låna en vinöppnare. Vi skickade upp honom till Emmie och sen kom han och lämnade tillbaka den till oss. Utan att tänka på det stängde han igen dörren, vilket vi inte märkte, så när vi skulle in nån minut senare var vi utlåsta.
Våran första reaktion va att börja asgarva. Ingen av oss hade mobil på sig, det fanns inga fönster i närheten att knacka på. Vårat hopp låg på att Hanna skulle komma snart men det skulle kunna ta evigheter. Eller att nån däruppe skulle märka att vi saknades.
Då såg vi att ett av dom små fönstrena ovanför dörren såg öppet ut, vilket det va. Stod även en stol på balkongen så jag fick klättra upp på stolen och hänga mig in över dörren för att få upp låset. Va PRECIS att jag nådde. Är glad att jag inte var vitklädd för var jätteskitig om händerna efteråt.

Iaf,, vi kom upp till lägenheten igen och tjejsnacket fortsatte.
Sen var det dags för utgång vilket jag skippade. Gillar inte Harrys och bk är ju stängt för renovering.
Gick hem och hade mysigt tolvslag med Johan istället. 1 månad som par, woho;)
Blev en jättemysig kväll och natt. finast*

Nu sitter jag hemma hos Johan och är en sjukling. Inte orkat gå hem. Tvättar lite lakan å handdukar åt honom snäll som jag är;) Fast har ju använt dom lika mycket jag så ganska rättvist;)

Imorn ska jag hem till Jessica om jag är piggare och färga hennes hår och hon antagligen färga mitt. Sen på torsdag kan jag förhoppningsvis träna. Vill ju.

Nu ska jag försöka få i mig lite mat. Gjorde mat till Johan igår men såg sen att det va nötter i så han kunde inte käka. Well well more for me.

Tata


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

jag har en liten blogg tävling jag hoppas du vill vara med i

http://enlitentax.blogg.se/2009/february/tavling-1.html

2009-02-03 @ 13:37:10
Postat av: Louise

Hehe...balkongen va rolig..kommer jag minnas länge till :) Hoppas du blir frisk snart..jag har fått nån jäkla rethosta så går och hostar hela tiden..vi hörs babe,ha det så bra! Puss

2009-02-03 @ 15:49:41
Postat av: Louise

Hehe...balkongen va rolig..det kommer jag att minnas länge :) Hoppas du blir frisk snart..jag har fått nån jäkla rethosta så går och hostar hela tiden! Ha det så bra babe,vi hörs! Puss

2009-02-03 @ 15:52:19
Postat av: Jess

Hey! Hehe, fick mig ett litet skratt när jag läste om era bravader =) Vi ses som sagt imorgon om du mår bra. Jag slutar 16.30. O för att kommentera inlägget efter så JA, visst känns det som våren är liite på G iaf, jippie! Puss

2009-02-03 @ 16:23:21
Postat av: Maria

Krya på dig (en gång till) din tok!!

Och grattis till en månad blink blink ;)

Hoppas vi ses snart min sexiga hemmafru (som nu är ganska sant då du håller på och tvättar handdukar och lakan om dagarna.....hahahah)

Puss

2009-02-04 @ 08:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback