Förvånande? mhmm

Lovisa med pojkvän? WHAT!?!?!? Hon som alltid trivts så bra som singel...
Jo.. jag är lika förvånad själv.
Inte på det sättet att det kom som en blixt från klar himmel utan att jag faktiskt trivs så grymt bra med en människa, utan att känna den minsta ångest. Att komma så bra överens med någon. Att va lik någon i sättet men ändå inte. Skratta åt samma skämt, gilla samma filmer osv osv. Det är sånt som jag är van vid att det INTE går. Sånt som jag inte velat ha ens.
Men Johan har förtrollat mig. Redan sen dag ett var han jättelätt att prata med. Som en person man känt hur länge som helst.
Dock kom inte "klicket" förrän några veckor senare. Är väl Martina jag ska tacka helt enkelt;)

Han gör mig iaf glad. Lycklig tom. Något jag inte vart på kanske 5-6 år. Om inte mer.

Lovisa har kommit ut ur garderoben helt enkelt.... :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Grattis... iofs är det väl rätt dåliga skämt ni drar men i alla fall.. =)



Jag är jätte glad för din skulle... Kanske vi kan trycka in någon pinsam par middag någon helg.



Kramen

2009-01-07 @ 20:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback