Sporthallen - here we come

Träningskläder har inhandlats (för en alldeles för dyr peng) och på mändag börjar mitt nya, mer vältränade, liv.

Jag och Jenny ska börja träna på sport/simhallen. Jenny har tränat där innan hon blev gravid och frågade om jag ville börja med henne nu efter att lilla Jollan ploppat ut. Va lite tveksam först då det är rätt dyrt men sen insåg jag att jag måste.
dessutom kanske jag får motivation att sluta röka då med och då blir pengarna ingen skillnad.
Får hoppas att det är ett bra gym iaf men Jenny är nöjd så då blir jag nog det med.
Sen kan man ju alltid gå in och simma om man vill det. 2 gym och ett badhus är ju helt ok till priset ändå:)
Får nog bli att smygstarta lite smått, har aldrig tränat på gym i hela mitt liv och har inte tränat (förutom promenader och alldeles för enkel idrott i gymnasiet) sen jag gick i nian. Så är nog på sin plats att börja nu.
Vi kommer bli skitsnygga;)

Annars flyter allt på bra. Mycket att göra på jobbet och snart ännu mer. Skönt för att tiden går mycke fortare då.
Kommer nog bli lite halvtufft att hinna med dock. 4 hus ute i ekängen ska va klara i mars, sen har vi ett hus i vikingstad med som jag inte vet när det ska va klart.
Två badrum, tvättstuga golv, hallgolv, köket ovanför diskbänken och i vissa fall på golvet, i vissa fall runt kaminer. I VARJE hus. I ett av husen har dom dessutom delat upp så dom har ett badrum på nedervåningen, ett badrum på övervåningen och sen en toa bredvid det badrummet istället för i det så blir lite mer där med. Jajja.. har man mycke att göra hinner man oftast mycket mer än när man har lite att göra.

Med Johan är allt också jättebra. Han är bäst helt enkelt. Sen är det sååå sjukt underbart att ha nån bara att sova brevid.
Hinner inte umgås så mycke i veckorna för han börjar ofta jobba när jag slutar så då är det så mysigt att iaf få sova ihop.
Han är underbar.

Ne, dags att se på lite gossip girl.

Tata



Kommentarer
Postat av: Maria

Ameeen kan ni inte träna på Feelgood istället blinkar hihi ;)

Så himla duktiga ni är...nu kan ni ju peppa varandra!!! Go girls!

Oj, mycket på jobbfronten= fina pengar i plånboken!

Puss min stjärna

2009-01-22 @ 19:06:58
Postat av: Lovisa

nee är ju det som är så dåligt, att hur mycke vi än har å göra så får jag ändå samma lön:P



jenny har redan kort på sporthalllen så blir smidigast så:)

Postat av: Jesse

Ny blogg igen lovisa :D haha



Adda mig på msn: [email protected]



/Jesse

2009-01-26 @ 14:42:36
URL: http://seezs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback