What the stjärt

Kör på en sån här jag med då.

Sammanfattning år 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag gick en plattsättarutbildning. Tog mig i kragen och VÅGADE.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inget direkt nyårslöfte utan snarare en önskan och ja.. mot slutet av året slog den faktiskt in.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja min lilla Jenny fick sin fina Joline:) och Ola fick en liten Sebaztian
4. Dog någon som stod dig nära? Nej. Iaf inte bokstavligt talat. Dock dog några personer för mig pga dåligt beteende
5. Vilka länder besökte du? Sverigen döööhh
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Säkerhet. Svårt att förklara på vilket sätt
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 14 januari. Kommer ihåg det datumet som det vore igår. Även den 31 december såklart:)
8. Vad var din största framgång 2008? Att jag tog steget och skaffade mig den utbildningen jag ville ha, sedan praktik och till sist jobb.Allt har flutit på läskigt bra 2008.
9. Största misstaget? Kan jag inte nämna här.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte direkt. Var förkyld och hostig mellan slutet på maj och slutet på aug dock. Skar mig även i benet på utbildningen.
11. Bästa köpet? Ingen aning.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mig själv. 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mycket
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Många olika men definitivt MIA-Paper planes. Minnen*. och även Infinity eller vad den heter. Påminner mig om en viss person:)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare. Iaf jämfört med dom senaste hmm 4-5 åren. allt har flutit på bra för mig som sagt
16. Vad önskar du att du gjort mer? Kört bil
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Druckit cola
18. Blev du kär i år? Ja.. jag blev ju faktiskt det. Och han är helt underbar
20. Hur många one night stands? Nada. Jobbar inte så;)
21. Favoritprogram på TV? Gossip Girl, Vänner (alltid bäst)
23. Bästa boken du läste i år? Svårt att säga. Bara under tiden i skövde (jan-maj) läste jag över 20 böcker
24. Största musikaliska upptäckten? Ron Pope får jag nog säga. Såå fina låtar
25. Något du önskade dig och fick? En utbildning. Känna lycka:)
26. Något du önskade dig men inte fick? Kan inte komma på något
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Jobbade. Sen var jag nog i Ljungsbro en sväng på kvällen och käkade biffar, sås och potatis.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja men nu är det nya tider nya tag.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Har ingen särskild stil. Björnkläder..? haha
31. Vad fick dig att må bra? Vänner, William o Melwin, Johan:) Alla härliga på utbildningen. Mitt jobb
32. Vilken kändis var du mest sugen på? Inte sugen på nån kändis och aldrig vart men hetast är helt klart Paul Walker.
33. Vem saknade du? Markus efter att utbildningen va slut. Han va ju min bästis där ju. Alla andra fina på utbildningen. 
34. De bästa nya människorna du träffade? Johan. Markus. Flera från utbildningen. Hanna Hoff. Robert. (Kan inte tänka!)

Kommentarer
Postat av: Maria

What the stjärt....haha skrattar fortfarande åt det ;) Sötnöt!

Kan vi inte leka snart?!

PUSS

2009-01-04 @ 14:54:33
Postat av: Lovisa

det tycker jag definitivt att vi ska göra:)

Postat av: Hanna

Hanna Hoff lät bra.

2009-01-05 @ 11:06:24
URL: http://likeatequilasunrise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback