Sötnos

Tror Johan kan va den sötaste av alla när han sover. Vem han kramar? Mig såklart;)



Helgen har vart bra.
Fredagskvällen spenderades vid stångån på stoooor förfest, Robert hade räknat till typ 105 pers. Fint
Johans bror hedrade oss med sin närvaro också, skoj:)
Det bar sen av till Sliver där det va som att gå in i en vägg. En vägg av värme.
Har aldrig vart på ett så varmt uteställe, det va vidrigt! I övrigt va det väl fint men alldeles för litet, och återigen för V A R M T!
Man klarade inte mer än 10 min där nere innan man va tvungen att gå upp och hämta luft.
Va iaf en bra och rolig kväll. Euro 4-ever slår aldrig fel.

I lördags gick jag och Johan upp skapligt och köpte med oss lite baguetter med mera och åkte ut till Grebo där vi hade hela huset för oss själva. En dag i solen. Helt underbart härligt och mysigt. Bilden är från den dagen. Johan föredrog skuggan i sin favorithammock.
Får färg rätt lätt och likaså då.
På kvällen blev det lite mat och film hemma i lägenheten. Båda va sega sen fredagen så det va så skönt såå.

Igår åkte vi ut till Grebo igen, fortsatte solandet. Huden tyckte inte lika mycke om att bli solad 2 dar i rad som jag gjorde. Så jag är röööd. Men brukar bli brunt sen så jag gillar´t.
Lite senare blev det en sväng till Åtvid till Johans bror och Malin. Lite slappande och en hårklippning för Johan.
Kvällen avslutades med film. Mys

Idag va det back to work och det är så in i helvete varmt i badrummen nu. Byxorna klibbar nåt så fruktansvärt. Men men, man ska inte klaga på värmen nu när den äntligen är här:)

Börjar störa ihjäl mig på våra grannar nu. Eller börjar och börjar.. men dom blir värre och värre hela tiden.
Bodde en kille där först när Jag och Johan började träffas, sen efter ett tag flyttade hans flickvän in och sen dess har dom hög musik på fram till 23.30-00 varje jävla dag. Dom sitter på balkongen och pratar sjukt högljutt precis lika länge.  Verkar dricka öl varje dag, antagligen därför dom är så högljudda, och sen när dom har sex skakar hela huset.
Visst, sitt på balkongen en fin sommarkväll, men man behöver inte skrika. Nu när det är så varmt behöver fönstret va öppet om man ska få nån sömn alls, men eftersom dom hörs även när fönstret är stängt så är det rätt omöjligt att somna med det öppet. Så är nog dags att prata med dom nu!

Ser fram emot helgen med. 5 tjejer ska ut till Louises stuga och mysa, dricka, grilla, sola osv. Kommer bli kanon.
Nästa helg åker jag till Göteborg och min Zekka. Längtar

Slut på novell

Kommentarer
Postat av: Robert

Men va i hela friden, har Johan likadana Björn Borg kallingar som mig ;).



Skoj fest förresten, kul o festa lite ihop igen.

2009-07-16 @ 13:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback