Hurtbulle

Imorse var jag ovanligt hurtig för att vara jag.
Dagen började med att jag fick veta att jag va ledig. Gick ändå upp vid halv 9 och gick och köpte lite yogurt och müsli som jag sen smällde i mig.
Johan kom upp runt 10-tiden och så kollade vi på några avsnitt av scrubs, älskar den serien.
Vid 11 gick jag och tränade. Gick bra men måste fan sluta röka så jag får lite bättre kondition.. det kommer det kommer;)
Gick hem och gosade lite med Johan innan han åkte till jobbet. Skönt att få lite mystid:)

Nu har jag käkat flygande Jacob för en stund sen. Love it.

Imorn bär det av för att köpa en likadan ipod som jag köpte till Johan i födelsedagspresent. Lånade den av honom idag på gymet å den är perfekt storlek på. Dock passar inte hörlurarna mina öron så det får jag ta och köpa till.
Blir nog lite storhandling med.. satan vad pengar man gör av med på att småhandla.

Blir nog att käka lite våfflor på kvällen med. Träna också.

Annars flyter livet på. Känner mig pepp på att komma igång ordentligt med träningen också. Igår tränade jag och Jenny ihop för första gången på en månad typ, mycke roligare än att gå dit själv. Men satan så skönt det är att gå dit vid 11-tiden som jag gjorde idag! Typ inget folk. Iof är det inte så mycke folk vid halv 7 på kvällen heller men hade hellre tränat vid 17 för blir så jävla sent med mat och så.

Jajja.. nu ska jag krypa ner i soffan och invänta Vänner.

Tataa



Kommentarer
Postat av: anna

Duktig du är!:) ska oxå ta o komma igång m träningen ordentligt när jag blivit helt frisk:) ...är jue snart dags för beach2009;) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback