Jenny och Joline

Idag efter jobbet blev jag upphämtad av familjen Edlund/Samuelsson (minus Danne;)) och så åkte vi hem till dom.
Joline är så underbart. Så härligt perfekt och  så sjukt duktig för att va så liten! Hon gjorde mig helt lycklig bara jag tittade på henne när hon skrattade vilket hon gjorde en hel del idag.
Får bli oftare! Nästa vecka ska jag lägga golvet Jenny så då tittar jag in:)

När jag kom hem fick jag dock en mindre trevlig upplevelse. Jag klämde mitt pekfinger i källardörren. Blev rätt djupt å typ halva fingertoppen är mos, så får se hur det går att jobba imorn. Kan inte röra fingret typ å det är helt blått men men sånt är livet.

Nu blir det att lägga sig i en tom säng. Kommer inte träffa Johan nåt den här veckan förutom i sömnen då han jobbar kväll:(

Tataa





å så mitt stackars äckliga finger så ni kan tycka synd om mig



Kommentarer
Postat av: jenny

men stackare det såg inte alls skönt ut.

Men tack för idag, var jätte kul att du ville komma å Jollan gillade ju verkligen dig, så mycket som hon skratta idag brukar hon inte göra till andra än oss i fam. men du tillhör ju familjen:)

hoppas du kan jobba imorrn.

puss

Postat av: Maria

Så himla söt hon är lilla Joline :)

Men Lovisa, ditt klantarsle :P haha

Va väl himla onödigt....ser ut att göra riktigt ont :( Har du kunnat jobba idag?

PUSS

2009-05-27 @ 15:07:05
Postat av: Lovisa

ne blev inget jobb idag. satte klockan på 6 men fingret bara bulta å kunde inte böja skiten så jag la ner det. men imorn kör jag:)

2009-05-27 @ 15:14:53
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Easy line är cirkelträning. Maskiner varvat med stepbräda. Apjobbigt, men samtidigt riktigt kul. Du kan väl prova en gång? Tänker köra på måndag halv sex i sporthallen. Kanske kan vi få med Jenny med? Kram!

2009-05-28 @ 19:32:27
URL: http://chezannakarin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback