Verklighet

Idag fick jag göra lite utlopp för mina inredningsfantasier.
Är fortf dålig.. så störande för ena stunden har jag frossa och andra stunden mår jag ändå rätt ok. Tur jag får a-kassa för tillfället.
Iaf.. började med att rensa bland alla mina gamla räkningar. Satte in dom från 2008 och 2009 i en välsorterad pärm. Sen plockade jag undan på hyllan jag nämnde i föregående inlägg. Packade ner alla grejer från den ner i en kartong.
Sen gick jag till Interflora för att kolla lite blommor (jenny, döda mig inte men orkade inte gå till torget idag;)). Köpte ett jättefint litet litet "träd" och en kruka till den. Det bästa är att den är av plast;) Varken jag eller Johan är särskilt duktiga på att sköta blommor så det passar perfekt. Gick även in på Chrianne här i tannefors och köpte ännu en av plast och en kruka till den.
Dessa små plastiga grejer fick sen pryda det lilla bordet vi tog hit häromdan, tillsammans med en lampa och ett ljus. Blev en liten myshörna. Johan trodde det va riktiga blommor när han kom hem så det va ju positivt;)
Gick hem till Johan och slängde in lite tvätt.
Sen ringde pappa och skulle komma förbi för att lämna strumpor jag hade beställt och då åkte vi bort för att hämta hyllan.
Även den gjorde sig perfekt i Johans sovrum. Skruvade på benen också. Nu ska vi bara fixa en tv också men det kan vänta.
Har även tagit hit mina gardiner jag hade i sovrummet som nu blivit tvättade och som sen ska upp i sovrummet, se om det gör rummet lite mysigare:)

Så nu har kliet i fingrarna lagt sig liiiite iaf.

Blev tacos till mat när Johan kommit hem från sin kurs också, orkade inte göra nåt avancerat så slog till på Maria och Markus nationalrätt;)

Nu är det hockey på tv som gäller.. eller ok.. jag ska pilla lite till med hyllan och Johan ser hockey, så kryper jag ner bredvid honom sen.

Se om jag orkar med att jobba imorn. Tommy har stukat foten med och det va den mesta svullna fot jag sett ujujuj.

Tataa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback