Qui vivra verra

Vet att jag måste gå och kolla upp det snart.. måste måste. För fler och fler saker dyker upp som gör mig mer och mer orolig.. eller.. rädd snarare. Rädd för vad svaret ska bli. Allt jag läst stämmer in..
Skulle jag va villig att kämpa? Jag vet faktiskt inte.. leva för dagen eller leva för framtiden.. just nu gäller nog dagen i mitt fall.
Framtiden har redan ändrats.. så ingen mening med att försöka förutspå den. "Det som händer just nu är alltid helt rätt, vi vet bara inte alltid varför"

Haft en obehaglig känsla hela dan i dag.. en känsla som annars bara dyker upp då och då. Har känslan just nu.. har smärtan just nu. Men vart ska man gå? Och vem ska lyssna på en?
Mina vänner gör det inte iaf.. allt skämtas bort, och här sitter jag med mina plågoandar och vill bara ha en push, en push att våga. Våga ta reda på om nåt är fel, eller i bästa fall, få veta att allt är bra.
Har fått den pushen från ett enda håll.. en nyfunnen vän som alltid lyssnar och håller käften om det till andra.

När fan ska jag våga...?


Det enda bra denna lördag var att få mysa med mina hjärtan





Kommentarer
Postat av: Le-en

Hörröh stumpan!

Vet att vi inte har en jättenära relation, men jag finns här om du vill prata.

Och jag pratar definitivt inte vidare med andra.

Kanske inte är jättelockande, men du vet var jag finns. Bara att säga till :)

Kram!

Postat av: Maria

Jag finns <3

2011-02-07 @ 18:17:25
URL: http://majjabajja.blogg.se/
Postat av: anna

Hej sötnos!

Det låter som om du har det kämpigt:( Inget kul...o jag vet hur det kan vara så jag känner extra mkt med dej<3 Finns oxå här ifall du vill prata. För det viktigaste är att du pratar om det! Kraaaaam

2011-02-23 @ 17:43:37
Postat av: Frida

Tror att du kanske syftar på det du nämnde i lördags? Jag följer gärna med dig och kollar om du skulle vilja det. Inga problem.

Du vet var vi finns, även om det inte är runt knuten precis.

2011-02-23 @ 23:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback