Leva som man "lär"?

Skrev precis en kommentar till Emma att hon inte ska tänka för mycket utan
göra det hon känner för..
sen precis när jag postat den kom jag på att.. vafan.. varför lever jag inte efter
det själv!?
Tänker aaaalldeles för mycket..! Som sagt särskilt när jag ska sova.
Egentligen borde jag inte va skraj för utbildningen utan bara go with the flow.
Det KOMMER säkert bli jättebra.. det är bara lite läskigt att inte veta det innan.
Vore dum om jag inte gick den här utbildningen.. särskilt som den är gratis också
och så pass kort.. och att jag slipper lån.
Som sagt.. det kommer gå bra det kommer gå bra det kommer gå bra..
ska bara intala mig själv om det först;)

Jag och Märta drog på Smala Sussie när Zekka och Linkan gått hem..
så skön men sjuk film:D
Bara sett början på den innan.

Här är ett exempel på att jag tänker en del.. hmm.. sjuka (?) tankar..
ett blogginlägg som jag skrev den 8e maj -07.
Nya läsare får ju självklart gärna kommentera och säga hur dom skulle göra
i mitt dilemma;) men skriv då kommentaren på det här inlägget.

http://loveijsa.blogg.se/2007/may/spanning.html

bedtime

image276




Kommentarer
Postat av: Fia

Nu är jag officiellt rädd för dig ! Kommer mig hålla mig på din goda sida. :) haha.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback